Cum beneficiem de supervizare? Ce subiecte/ teme/ întrebări sunt potrivite? În ce fel supervizarea și lucrul cu clienții se influențează reciproc? Cum aducem vitalitatea în lucrul cu clienții prin supervizare? Care sunt posibilele blocaje în primirea unei supervizări adecvate? Cum le depășim? Acestea sunt întrebările de la care Nicoleta îi invită pe participanți să pornească în acest workshop care are ca scop înțelegerea responsabilităților practicianului în procesul de supervizare. Cadrul teoretic de referință se bazează pe modelul relațional de supervizare așa cum este prezentat de Frawley-O’Dea & Sarnat, Hargarden și de Chinnock. Grupul va folosi, de asemenea, și modelul de supervizare elaborat de Hawkins & Shohet. Învățarea se va face prin exercițiile propuse de trainer, discuțiile din grup, respectiv prin exemplele și întrebările trainerului și ale participanților.
Workshopul se adresează psihoterapeuților și clinicienilor aflați în supervizare, sau celor care, deși au terminat perioada obligatorie de supervizare, își doresc să folosescă supervizarea ca modalitate de a menține vitalitatea din lucrul cu clienții.